Plagiat
Verificare plagiat
iunie 2, 2020
Perete
Printare perete
mai 30, 2020

ARANJARE ÎN PAGINĂ

ARANJARE ÎN PAGINĂ

 

ARANJARE ÎN PAGINĂ

 
Cum să aranjezi o lucrare de diplomă, licență sau disertație în Word?

Vreți să vă aranjați în pagină, lucrarea de diplomă folosind toate regulile de tehnoredactare ale unui document Microsoft Office Word? Nu aveți timp sau întâmpinați dificultăți în aranjarea oricărui document în Word? Nu vă faceți griji, noi putem realiza aranjarea în pagină în locul dumneavoastră, în cel mai scurt timp, folosind toate cerințele obligatorii. Pentru acest lucru este nevoie să ne trimiteți pe e-mail sau ne puteți aduce direct la unul din centrele noastre documentul ce urmează a fi aranjat!

Reguli de tehnoredactare a unui document Word pentru lucrarea de diplomă, licență, disertație sau teză de doctorat!

Pentru tehnoredactarea lucrării de diplomă trebuie urmată structura de mai jos:

Coperta

Pagina de titlu

Cuprinsul lucrării

Lista de abrevieri

Conținutul lucrării (cu respectarea strictă a cuprinsului lucrării)

Anexe (dacă este cazul)

Bibliografia lucrării

Se recomandă ca lucrarea să fie editată cu programul Microsoft Office Word.

Formatul întregii lucrări trebuie să fie A4, cu respectarea următoarelor reguli:

Marginile paginii – se vor utiliza urmatoarele valori pentru marginile paginii:

  • Stânga (left): 2,5cm;
  • Dreapta (right): 2,5cm;
  • Sus (top): 2,5cm;
  • Jos (bottom): 2,5cm.

 Spațiere între rânduri - textul va respecta o spațiere între rânduri de 1,5 linii.

Alinierea textului în cadrul paragrafelor - textul din cadrul paragrafelor normale va fi aliniat între marginile din stânga și dreapta. Excepție fac titlurile capitolelor care pot fi aliniate centrat.

Font – fontul utilizat pentru redactare, va fi Times New Roman, cu dimensiunea (size) de 12 puncte, utilizând diacriticele specifice limbii române și stilul Regular

 Numerotarea paginilor - numerotarea paginilor se face începând cu pagina de titlu, până la ultima pagină a lucrării, iar paginarea apare scrisă începând cu partea introductivă a lucrării. Numărul de pagină se inserează în subsolul paginii, centrat.

Servicii Prețuri*
(lei)
Aranjare documente în Microsoft Office Word30 - 250 **
Prezentare lucrare în Microsoft Office PowerPointde la 100 **

* Toate prețurile includ TVA.

** În funcție de numărul de pagini și de complexitate lucrării.

 
CUM SE FAC TRIMITERILE BIBLIOGRAFICE (NOTELE SUBSOLICE)?

Trimiterile bibliografice (referințele bibliografice sau notele de subsol) se înscriu automat, în subsolul fiecărei pagini și nu la sfârșitul lucrării. Numerotarea acestora se face cu cifre arabe, continuând numerotarea de la începutul și până la sfârșitul lucrării.

Notele de subsol se tehnoredactează cu Font Times New Roman, Style Regular, Size 10, Line spacing Single, Alignment Justified.


Prezentarea PowerPoint pentru lucrări de diplomă, licență, disertație, doctorat!

Prezentarea în PowerPoint trebuie să fie bine realizată pentru a impresiona pozitiv întreaga asistență și pentru a adăuga valoare lucrării.

Echipa Scan & Copy Center, vă oferă tot sprijinul necesar și vă poate ajuta în realizarea efectivă a prezentării în PowerPoint.

Pentru mai multe detalii vă rugam să ne contactați!